În cazul în care produsele livrate (parfumuri și/sau accesorii achiziționate) prezintă un defect existent la momentul recepționării coletului, abonatul are dreptul de a solicita eliminarea defectului, prin înlocuirea sau repararea produsului, sau printr-o compensație sub forma unui voucher. Dacă By Scent nu va putea elimina defectul sau înlocui produsul (exemplu: pentru lipsă stoc), Clientul are dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție (doar dacă există consens privind suma de reducere cu Vânzătorul) și, dacă defectul este substanțial, poate solicita expres încetarea contractului. Clientul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră sau pentru gratuități. Măsura reparatorie aplicabilă va fi stabilită prin negociere comună. Aceste opțiuni (înlocuire, reparare, încetare contract) presupun returnarea produsului defect, fără utilizări, la By Scent, pe cheltuiala vânzătorului. În urma aplicării încetării contractului, suma va fi restituită în contul clientului în maxim 5 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile). Abonatul înțelege și își dă în mod expres acordul ca rambursarea sumelor să se efectueze exclusiv prin transfer bancar, indiferent de modalitatea în care a achitat produsul, și se obligă să furnizeze Vânzătorului datele unui cont bancar pentru transferul sumelor.
Un produs este considerat Defectuos atunci când nu prezintă proprietățile obișnuite/prezentate, nu servesc scopului pentru care s-ar utiliza în mod normal bunuri de acelaşi tip și de aceleași standarde tehnice, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. Clientul nu poate invoca defecte sau deficiențe privind cadourile/gratuitățile/mostrele oferite de By Scent.
Ne asumăm responsabilitatea pentru defectele produselor (parfumurilor și/sau accesoriilor achiziționate), dacă acestea se manifestă în termen de doi ani de la livrarea acestora sau înainte de data de expirare menționată pe ambalaj, dacă toate instrucțiunile de utilizare și întreținere au fost respectate de către Client. Garanția poate fi aplicată numai în cazul în care, la momentul returnarii produsului, Clientul deține și prezintă toate documentele și elementele care au însoțit produsul la livrare (certificat de autenticitate, manual de instrucțiuni, etichete, cutia originală, documente de vânzare și/sau orice alt document cu valoare legală sau comercială, care a/au fost inclus(e) în colet în momentul livrării). Nu îndepărtați etichetele cu codurile de pe produs și de pe ambalaj. Lipsa acestor etichete duce automat la pierderea oricărei garanții.
Pentru mostrele livrate Membrilor Clubului BY SCENT COLLECTION CLUB pe baza comenzii, garantăm faptul că produsele, la livrare, vor fi conforme cu descrierea lor, vor fi de calitate satisfăcătoare și vor îndeplini în mod rezonabil scopul prevăzut pentru produse de acest fel, însă nu sunt supuse garanției de 2 ani.